Fucking super mom
2012-09-04 » 20:28:33 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Ikväll kände jag mig som supermom! Hunnit med lite lydnad med hundarna sedan lagade jag en misslyckad rotfrukt och choritzo omelett (blev mer en gryta) men smakade bra iaf. Efter de så var det att svepa Pwon för att bege sig till gymmet för ett ryggpass med Freys (1900 och hon var jätte duktig). Hon skrattade åt alla på gymmet och folk kom förbi och tyckte "det ska börjas i tid" och att hon va söt och snäll. Fick till ett bra pass på drygt 30min och bara rygg. Sedan fick jg ett infall att gå på Lidl som ligger bredvid och handla kvarg. Tryckte ner Freys i en korg man drar, plockade på oss en korg med nekariner (MUTA) och började fylla korgen med MER än bara kvarg :/:p. Två tunga kassar med främst mejerivaror. Kassörskan blev nerkärad i henne och frågade om jag behövde bärhjälp. Sträckte på mig och log "nej tack det går bra" och varsin påse i händerna och klämde fast Freys i famnen. Fucking supermom! På tal im kvarg så de enda dumma med Lidls är att det är mjuka plastaskar utan lock:/ tur man har matlådor!





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: