121008
2012-10-08 » 20:50:47 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

 
Prövade med mordhot. Benen växte inte så fick springa på gymmet och döda tills jag fick gliiida ner för trappen för att ta mig hem. Nu trycker vi lite protteröra och aminosyror. Var även förbi gumse och mätte kroppsfettet som landade på 26,1. Helt ok, då har jag iaf något att bygga på!
12

 Sarah lundquist

Tycker baksidalår börjar ta form för dig! Är ju så snyggt när hamstrarna syns.
Har följt din blogg längelänge och har också ett byggarmål. har tuktat på gymmet i drygt 1 år nu du är lite av en förebild för mig!
Förlåt att jag inte kommenterat tidigare, jag som följer varje uppdatering du gör.

VillmanKanman!

Keep on plåga=)

Mvh S

2012-10-16 » 18:33:04
URL: http://sarah.lundquist.140%40facebook.com






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: