kost
2012-03-10 » 15:06:10 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Jag kan en del gällande maten men man lever inte alltid som man lär.
Duktig på att säga att man ska undvika vitt bröd och socker men lättare sagt än gjort. När jag går hemma som föräldraledig så ä jag faktiskt rätt duktig men svårare när sambon är en riktigt gottegris!
Nu när man varit på besök i norrland så håller man inte kosten riktigt lika bra som hemma men försöker i alla fall!
Annars så försöker jag i alla fall hålla timmarna i mellan.
Frukost: Gröt el fil/yoghurttallrik med musli. smörgås och kaffe
Mellanmål: kan bli en filtallrik elr liknande
Lunch: Det som finns hemma. Bra kompott mellan protte och kolisar.
Mellis: Något mindre
Middag: Liknande lunch och sedan kvällsfika




 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: