120308
2012-03-08 » 20:30:46 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Axlar, rygg och mage med syster på gymmet!
6set marklyft
4set breda latsdrag
4set rodd
3set smala latsdrag
Körde sedan 100reps 15 minuter på axlarna.
Varvade på
Militärpress, hantellyft i sidan och lyft fram med 7kg medicinboll. TUNGT!
Man har varit så bortskämd nu med att ha så mkt barnvakt som man haft den senaste veckan. I tisdags så trodde jag att jag skulle med mamma och käka på kvällen. Då jag sätter mig i bilen med crille som då skulle köra mig till stan trodde jag. Får då veta att ja skulle vara med han och fick en liten present. Ett presentkort på scorett. Sedan blev det middag på Allstar och sedan bad på Malmia taket och avslutade sedan med att sova på hotellet. Kändes sjukt skumt att "få" sova en hel natt, synd bara att man hade svårt att sova och vaknade flera ggr DESSUTOM vid samma tidpunkter som Freys bruka vakna.




 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: