2012
2012-01-01 » 14:28:24 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

2011 blir svårt att bräcka då vi fick vår underbara hund pluto och vårt underbara barn Freya. Köpte lägenhet och fick fast jobb som stäff anläggningschef på Danderyd. Lycka på Lycka. Har världens bästa arbetskamrater, sambo, familj och vänner. Som sagt 2012 blir ett år att se fram emot med massa överraskningar.
Målen med året är iaf :
Börja jobba och förhoppningsvis kvalificera mig in på ledarskapsprogrammet.
Lyckas komma i min livs form och tävla på Lucia.
Gå valp eller lydnadskurs med Pluto.
Bli bättre på att visa min familj och vänner hur mkt jag älskar dom.
Leva som jag lär med kosten. Men ändå kunna unna mig men med en måtta.
Men dom två översta ska ändå inte göra att resten av mitt liv går i bitar. Ändå så jag andas jobb och träning. Utan jobbet och träningen så vet jag inte vem jag är men det är en fin balansgång.

 Mikaela

Älskar dig mitt hjärta, du är en fantastisk vän!

2012-01-01 » 16:06:12
URL: http://grovaord.spotlife.se






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: