2011
2012-01-02 » 09:16:00 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Snabb summering av det gågna året. Blandad ordning.
Får veta att jag är gravid. Föder en underbar dotter. Hämtar älsklings Pluto. Nytt jobb. Nästan en hel sommar hemma i norrland. Mys med familj och vänner. Firar 3år med karln. Firar ett år som förlovade. Bilturer upp och ner. Resa till GBG. osv

 Kajsa

Jaha! Våran kille är så tjock och behöver nog inte smör, haha. Men nu ska vi också ge honom. Han ser jämt så ledsen ut när vi själva äter.

Nej, jag ammar inte. Jag blev väldigt dålig efter förlossningen och gick på både kortison och antibiotika. Men jag hade ätit samma tillskott även om jag ammade, bortsett från pwo och celsius/koffein. BCAA och p-pulver är inget farligt, det finns ju i precis allt att äta typ. Inga mirakelgrejer. Kött och keso typ. Skulle däremot må väldigt dåligt ifall jag ammade och åt färdigprocesserad mat/läsk/godis etc som gick ut i mjölken. Det skadar troligtvis mer, tror jag. :)

2012-01-02 » 16:38:21
URL: http://kajsaj.blogspot.com






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: