120123
2012-01-23 » 15:50:38 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Idag är det ingen vanlig dag för det är Freyas namnsdag!
Idag har varit en slapp men bra dag. 1 timmes prommis, sedan främmande av svärmor & lunch. Sedan BVC och en snabbvända på sångstunden. Sedan hämtat ut mina kaffekaplsar. LYCKA
Köpt en ny shaker då alla sprungit sin väg MEN lämnat sina hattar. Någon som sett dom?
Fick även lönespecen från december. Bra med extrapengar OCH LÖNEFÖRHÖJNING! Som tack för att jag tjänat statoil i över 2år sammanlagt. En klapp på axeln Marica!
Nu invänta sambon så att jag kan he mig på gymmet. Känner krampen bak i ryggen och lite i axlarna från igår. Men de ska härdas! Får se om de blir resten av överkroppen idag eller om det blir ben. Den som lever får se!




 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: