120110
2012-01-10 » 11:57:00 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Mysig morgon med Freys. Försökt oss på att "tvinga" henne till att sova i sin egen säng hela natten. Gick bra dock många uppvakningar men bara att peta in tutten och gunga rumpan lite så somnade man om. Två gångar blev de mat vilket jag tycker är godkänt. Sov till 7 då fick hon flytta över till vår säng och hon snackade hyfsat nöjd med leksakerna och hunden fram till 8a. Då var de uppstigning. Skönt så då fick jag slummra till en stund till iaf. Hon ligger nu och sover lunch. Tidigt blev det dock idag men då hann jag slänga i mig lunch i form av fullkornspasta och köttfärssås från gårdagens middag.
Har sådant sockersug nu så jag vill krevera. Gjorde ett infall igår och hittade noguat i skafferiet. SLÄNGD idag då det inte är okej, i alla fall på en veckodag. SKÄRPNING Marica. Sitter nu och skriver ihop ett nytt träningsschema då jag behöver ny motivation. Väntar in Freys så jag ska ge henne mat och sedan promenera till gymmet och prova något nytt, ha henne i bärselen och köra crosstrainern. Spännande!




 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: