Flyttlasset
2012-04-19 » 21:53:39 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Har inte börjat packa än och flyttlasset går 27/4. Kanske är dax?
Vi får i alla fall nycklarna då till vår trea på 83kvm på furuberget, Piteå.
Var och bestämde vilka tapeter, vilket jag kan lova va svårt då jag inte sett lägenheten endast planritningen. Men jag tror det blir bra. Blev mkt vitt med ljusa mönster utom hallen där blev de vitt med svarta stora blommorish. Den som lever får se!
Kommer att sakna mina kollegor här nere och alla vänner. Men i stort sett alla har lovat att hälsa på! Spännande!
Den kan vara spegelvänd men de märk vi!;P

 Malin

Nej men vad är det jag ser? Ni flyttar tillbaka upp till det norra landet :)



Hoppas det blir super och att ni trivs i nya lägenheten. Jag fortsätter att växa sakta med säkert och bebis sparkar och sparkar. :)



Lycka till med allt.

Gravid på Statoil Upplands Väsby ;)

2012-04-25 » 09:28:12
URL: http://mcb.blogg.se/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: