Weekend.
2011-11-12 » 17:50:10 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Jag och familjen myser ute på Ljusterö hos svärisarna. Blir en vilohelg från träning med promenader istället.
Herrn Marinon i familjen sitter här och tjattrar och gympar med Freyson om ett syskon. SAKTA i backarna nu. Om några år kanske. Räcker med att jag har tre bebisar hemma nu. Ska försöka fö dessa först innan man provar på en till. Sedan ska jag skaffa en karriär innan nästa.
För att detta går!

 Elin

Det är bara bra med Jessie nu.

hon hade ett litet navelbråck men det har redan växt bort.

och dom hittade ju blåsljud på 2 månaders kontrollen. men hennes hjärta är friskt efter vi kollade det med ultraljud phu

Däremot så märker man väldigt mycket i hennes utveckling att hon utvecklas lite senare. Hon är ju lika i utvecklingen som dom som är födda i september.

Men läkaren sa att det är normalt eftersom hon inte var "färdig" när hon kom ut.



Hon föddes i v 34+5. Så vi hade ett läkar team under förlossningen inne hos oss. Hon var stark redan från början o behövde ingen hjälp förutom en värmebädd en vecka då hon inte kunde hlåla upp temperaturen själv i kroppen. Men hon åt jätte bra från första stund och andades själv. Men det är så olika för vissa som födds i samma vecka behöver andningshjälp några dagar o sondmatning. vilket vi slapp som tur va. däremot låg hno på neontalen i 2 dagar eftersom dom ville övervaka henne för o se om hon behövde något. Sen var hon fortfarande inskriven på neontalen när hon kom upp till BB så vi gick ner dit en gång om dagen för att dom skulle ha koll på henne.

Oj vad jag babblar på =)



Hur mår lilla Freya? fin tatuering. vill oxå göra en men jag e så fasligt nål rädd :(

2011-11-13 » 09:55:07
URL: http://fenomen.bloggplatsen.se






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: