Produktiva vilodag
2011-11-09 » 20:29:58 / 6 har kommenterat, vill du kommentera?

Idag har det varit en rätt så produktiv dag i en föräldraledigs liv. Har möblerat om lite i skåpen i köket och det börjar ta sig. Vi har även gjort en farsdagspresent till Crille på öppis! Hemligt vad det är för något! Även sångstund på öppna förskolan. Sedan tagit en prommis och lekt i hundrastgården. Dock ingen långprommis men det kommer i morgon!
Freya, tjatterkusen har nått en milstolpe idag! Hon höll upp huvudet i nästan en minut! Synd bara att slutartiden på kameran är lite lång så fick inte till några bra bild på bruden.

 josefine

ja! kom på en cookie ;)

2011-11-09 » 20:52:18
URL: http://pinksnow.blogg.se/



 Melinda - En lycklig nybliven 3 barnsmor

sv, jag vill ha en vagn med 4 hjul.. jag åker ofta buss och det blir lite jobbigt i längden.. när man ska av och på.. sen så gillar jag inte sittdelen riktigt för jag vill kunna se mitt barn =/ går ju inte o vända den delen :( jag älskar vagnen så men ja.. jag vill ha en med 4 hjul.

2011-11-09 » 21:21:41
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/


 mamma mu

så duktig lill tjejen är :)

2011-11-09 » 22:20:31
URL: 



 Elin

Han o jag har suttit ned o pratat lite. O han vet att det är MINA regler som gäller.

Och att han får anpassa sig efter mig och dom noterna är han med på. Han är livrädd för att jag ska ta Jessie ifrån honom. vilket jag aldrig kommer göra.

Men det vet ju inte han :p

Vi kan prata med varann rätt bra trots allt som hänt iaf.

Men jag vet inte hur han kommer fixa 2 barn samtidigt framöver. Men men.



Vilket toppengym du har som låter dig ha med din prinsessa på passen.

Men har du henne inne på gymmet även när du tränar själv eller har dom barnpassning då?

Jag hittade ett gym här för 99 kr i månaden. Får se om det är något o ha. Har egentligen inte råd o gymma för mer pengar. Etersom hästarna kommer kosta o hyran ska man ju klara ensam nu.

Men hittade en skidbacke 25 min gångväg härifrån (som inte används längre) som jag ska gå till varje morgon o börja springa i tänkte jag.

Så tar jag med hundarna så får dom motion när dom springer upp o ned i den med mig. För nu måste jag komma igång på nått sätt.



2011-11-09 » 22:41:43
URL: http://fenomen.bloggplatsen.se



 Elin

Japp det är fittness 24/7.

Men då kanske det är värt 99 kr i månaden om det ändå är ett okej gym =)



Men satan i gatan vad jag blev inspirerad ännu mer o träna nu när

du gav länken om hur du såg ut efter ha "skogstränat"

Sjukt imponerande. riktigt snygg kropp du fick av det.

Men jag behöver insipration så det tackar jag verkligen för.

Imorn ska jag ut o träna mitt första pass tänkte jag "i skogen" =)

2011-11-09 » 23:15:49
URL: http://fenomen.bloggplatsen.se



 Melinda - En lycklig nybliven 3 barnsmor

Du kan nu läsa svaren på frågorna i min blogg nu :) kram

2011-11-09 » 23:31:04
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: