Underbara långhelg!
2011-11-06 » 22:35:44 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Crille klev av jobbet och var hemma Torsdag-Söndag då han nu har åkt till jobbet igen. Grodan har sovit sisådär så halv 8 i morse orkade jag inte mer och crille tog över och jag fick sova en stund. Pluto kröp ihop med mig och vi sov i 3 timmar och sedan frukost på sängen! Underbara familj.
Ikväll så blev det spinning med Ida och gick in hårt och kom ut levandes! Men insåg idag, då jag la upp bilderna från formchecken, varför jag har så ont i ryggen. Om ni kollar så ser ni hur sne jag är. Roffan i December då jag är i Skell!
Funderar även på om man ska gå en PTutb nu när man är ledig. Vad tros? Måste dock bestämma mig senast i morgon!:S

 Melinda - En lycklig nybliven 3 barnsmor

sv, Tack =D kommer svar på alla frågor i min blogg senare men var tvungen o kika in din blogg =D supersöt tjej ni har fått =D jag fick Melvin den 19,e o han blir 7 veckor imorgon :)



kram

2011-11-06 » 23:07:35
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: