TT
2011-11-10 » 21:28:50 / 5 har kommenterat, vill du kommentera?

Tuffa Torsdag!
Blev mys med Freya och Pluto på morgonen tills Crille kom med bilen. Då blev det Sundbyberg för BVC och läkarundersökningen. Fröken toppar med 57,5cm och 4560g. Fortfarande lättviktare men håller sin kurva, super! Sedan blev det lite Kineshäng i rastgården för att sedan bege oss till Danderyd för en korv och MVC och få ok på träning. Även om jag redan tränar så kan de ju vara bra med ett ok. Hon tyckte ja kunde börja lugnt och träna och promenera. Tja, been there done that!
Idag körde jag och en trött Ida stenhårt! Som rubriken lyder, TT, Tuffa Torsdag. Först körde vi en timmes Core och fortsatte sedan med en timmes Spinning. SVETTIGT vill jag lova.
Skön bild från förra spinningpasset!
Det jobbiga med tight tröja är att man ser allt. Armar till pinnar. Om fröken fräken tillåter imorgon så blir det gym och stenhårt armar

 sandra

Jag är så impad att du är så duktig att träna ! Jag hoppas jag har samma ork som du när min plutt är född.... Klart man får mer lust o ork om man har nån som peppar en.... :)

2011-11-10 » 22:03:50
URL: http://mylifemylovemyworld.blogg.se/



 sandra

Ja, det är så sant. Det är målet man måste ha,. Jag har tänkt gå ner mina gravidkilon + 10 kg till skulle inte sitta fel.. Man blir ju så mkt piggare också om man tränar!! Och det är tur man kan ta med barnen på vissa träningspass... vissa gym har ju nu till och med någon som sköter dom där medan man tränar.. det kan ju bara bra i framtiden, när dom är större.. :P

2011-11-10 » 23:06:02
URL: http://mylifemylovmyworld.blogg.se/



 Elin

Shit heja dig o ditt toktränande.

Känner du att kroppen orkar eller tar de emot något?

Själv har jag itne lyckats komma igång än.

Men imorgon på lördag då jäklar börjar nya livet på riktigt. Ingetm er godis o träna träna.

Så lite skönt o läsa din blogg o få massa insipration hela tiden. =)

Så blir man lite mer taggad.

2011-11-11 » 20:54:12
URL: http://fenomen.bloggplatsen.se



 Elin

Okej. Men bäckenet är nog återställt snart hoppas jag för din skull.

Beundrar ändå din ork så här tättinpå förlossningen.

Jag har ju ändå fått "läka" lite längre eftersom Jessie kom så tidigt.



Jag kommer nog vara mammaledig fram till hösten.

Men ska plugga på distans sen i några år. så kommer ändå vara hemma. Men tänkte ha henne på dagis på halvtid iaf från att hon är 2 år ev tidigare.

hur länge ska du vara hemma?



2011-11-11 » 22:11:14
URL: http://fenomen.bloggplatsen.se



 Elin

Min kropp känns som om den inte varit med om en graviditet ens.

Men eftersom jag inte hade dom sista jobbiga o tunga veckorna så slapp jag förmodligen dom där sista problemen med fogarna o allt.

Fördelen med o föda för tidigt plus att kroppen hunnit läka i 3 månader nu.



Jag ska plugga tlil fritidspedagog eller lärare inte 100 än vilket jag ska välja. Men har lite gymnasie tid o ta igen först o plugga upp så jag hinner fundera =)

2011-11-12 » 17:48:22
URL: http://fenomen.bloggplatsen.se






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: