Träningsvärk tomorrow!
2011-11-14 » 23:14:47 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Nu har jag verkligen hittat motivationen igen, hittat suget. Det får jag nog tacka min kollega Ida för. Köpte träningskort tillsammans och peppar varandra och man känner att man inte kan fuska när man ska dit med någon annan. Så vi kör skivstång, spinning och core tillsammans. Sen försöker jag ta mig till gymmet med Freya och utan henne när crille är hemma.
Ikväll stod skivstång på schemat och de gjorde vi bra! Första gången för mig och hade inte så höga förväntningar MEN de var grymt jobbigt och är redan sugen på nästa gång. Kommer nog dessutom ha träningsvärk i morgon då jag lämnade campus med skakiga ben och svetten sprutade! Som de ska vara.
(google)
Kvällen avrundas med kvarg med lättsockrad hjortronsylt, pepparkakor, te och amma en liten groda.
Yeeey




 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: