Spinnoff
2011-11-19 » 10:21:57 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Igår så fick vi främmande av Elin och Sara med pluttar som jag gjorde allt för att förstöra deras dieter genom att bjuda på en kladdkaka. Vem gillar inte kladdkaka liksom? Dessutom med glass!
Sen så med lite dubbelmoral så slängde ja mig i bilen till gymmet för en timmes spinning! Grymt skönt, dock lite för mycket tecno för min smak. När jag spinner vill jag ha klangig rock och musik som man får suget att sjunga med i trots att man kippar efter luft. Så blir nog ingen spinning för mig på fredagar tyvärr, då de är samma ledare och samma pass.
FreysonSpeyson somnade vid 9 och har vaknat 1gång tror jag i natt och åt. TROR. Helt utslagen de stunder jag vaknat bara för att kolla om hon fortfarande sover. Får hoppas på att detta fortsätter!
Idag är det premiär för mig, ska JOBBA! Blandade känslor. Aldrig varit ifrån mina bebisar så länge! Blir nästan 7 timmar:O Samma i morgon!? MEn får se på the bright side! Pengar och sedan så får vi främmen ut av favoritsvågern mig, ROBIN!

 Elin

Hoppas det gått bra o jobba och att det inte varit allt för jobbigt.

Tack ännu en gång för den supergoda kladdkakan. Oj vad jag ska motionera nu så jag blir av med det jag gick upp efter den :P

Beundrar din ork med spinningen, synd bara att det inte var rätt musik. :(

Jag ger upp innan man ens värmt upp när man kör spinning

2011-11-19 » 22:51:02
URL: http://fenomen.bloggplatsen.se






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: