Måndag
2011-11-07 » 19:55:30 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Idag har vi hunnit med mycket! Åkte till Sollentuna för promenad med 2 till barnvagnar. Super trevligt. Sedan invigde vi öppna förskolan i väsby. Sedan gick jag och Freya på gymmet, tänkte ja skulle passa på medans grodan sov men hon sov i några minuter men lyckades hålla henne nöjd på filten istället! Så blev faktiskt ett bra pass trots distraktionen av ett pluttit leende. Körde axlar och rygg. Inget OK på magen än så vågar inte rikitgt köra hårt på den.
Nu ska jag fortsätta mysa med Pluto och grodan i soffan!

 Elin

Jodå det går okej. Men det är en stor omställning att helt plötsligt bo ensam.

Blir ju lite jobb med 2 hundar o barn. Och det blir riktigt ensamt på kvällarna.

Men jag tror inte det är han jag saknar utan bara att ha någon som håller mig sällskap. Idag ville jag bara ställa mig o skrika på han i Farsta centrum. men det kan man ju inte riktigt göra. Men det är såna blandade känslor hela tiden. Ena sekunden är jag jätte glad o bryr mig inte ett skit. Nästa sekunden vill jag bara slå ihjäl honom och leta rätt på den andra bruden o slå ihjäl henne.

Men den värsta ilslkan borde väl släppa snart. Hoppas jag!



Shit vad du e duktig som är igång med träningen o kör.

Blir så inspirerad av dig så nu måste jag verkligen komma igång jag med.



2011-11-07 » 20:17:08
URL: http://fenomen.bloggplatsen.se






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: