Effektiva mammaledighet
2011-11-16 » 20:36:25 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

4,5timmes promenad och Ida och Sally hängde på i typ 2 timmar. Sedan har jag tvättat, vikt tvätt, städat ur lägenheten på lådor, sorterat och burit ut saker i förråden, städat undan i köket, gått i väg med kartonger, postat brev och sorterat alla papper. Dessutom så följer ju Freya med.
Så då var allt gjort, i morgon ska jag dammsuga och på gymmet om benen och Freya är på humör. Dock så blir det nog ingen jätte långa prommisar med Pluto då han är lite slut från lååååångisen idag. Blir nog några korta och kolla in hundrastgårdarna om de finns några roliga.
Har även bokat jobbpass på häggvik i helgen om någon är sugen på att hälsa på! Lördag kväll fram till 22.30. Kommer att kännas skumt att jobba och dessutom vara utan Freya och Pluto i heeeeela 6timmar:O
Skickar en lyckospark och en tanke till Ida som trycker på skivstångspasset som jag ballade ur med mina stumma ben. Siktar på hårdkörning själv i morgon
Nu ska jag försöka söva Freya och sedan krypa ihop i soffan med en Tekopp och Pluto då crille ska duscha och sova. Mys






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: