Skräddarställning
2011-12-09 » 00:48:57 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Sitter uppkrupen i soffan hos mamma ensam i mörkret. Låg i sängen, alldeles för vaken men spinnande tankar. Känner lukten av granen som STINKER lamm (har stått i laggårn) och måste skriva ner tankarna. Suttit med kalendern och skrivit in de 3 kommande arbetspassen (überlyckan), klottrat ned vad som ska inhandlas till inredningen hemma. Måste styra upp detta nu. Har ju ett köksbord och stolar, hatthylla, sänggavel och hyllor som ska fixas. Så sjukt inspirerad. Underbart att älskling är hemma början på januari så att jag kan focusera på slipa, måla och tapetsera. Lovar att ta för och efterbilder!
Sen är jag oxå så sjukt inspirerad till träningen! Kollar runt på dom som tävlade i år och är så focuserad just nu! Gäller bara att få allt att funka i praktiken. Fasen flera av dom har själv småbarn och liv vid sidan av och ändå lyckas. Kan dom kan jag!
Ska även ta tag i att boka en valpkurs till älsklingsPluto oxå. Även hinna försöka njuta av julen (som jag dock skulle skippa varje år) med svärisarna.
Näe nu får de räcka. Fröken Freys kommer vakna senast 04:00 och ska äta. Måste försöka hinna slumra lite innan de! Natti
(google)




 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: