Back, boobs and stomace
2011-12-04 » 16:43:07 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Eller annat kallat rygg, bröst och magträning. Blev faktiskt ett bra och effektivt pass, framförallt ordentligt! Lättare när inte Freys är med även om de brukr gå rätt bra.
Blev iaf
Marklyft
lats
Rodd
IBmålvakts lyft (nedre delen av ryggen)
flyes
sned hantelpress
mage med medicinboll

Känns underbart med detta ordenliga pass. Förhoppningsvis lite träningsvärk!

 Elin

Åh jag skrev en kommentar o så dog mitt internet.. mutter.

får så dåligt samvete för mig själv när jag läser din blogg bara för att jag frossar godis dagligen o lagt träningen på is. Skyller på att det är jul.

Men efter jul har jag INGEN bortförklaring. Då MÅSTE ja ta tag i mig själv o träningen igen.

Det går bra med Mr. R men jag e lite bitter just nu på allt känns det som. Ena dagen vill jag bara vara ensam. Andra dagar vill jag ha han hos mig hela tiden. Gissar på att jag bara är rädd för o bli sårad o har svårt o släppa efter på mina känslor just nu.

kram

2011-12-06 » 22:46:08
URL: http://fenomen.bloggplatsen.se






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: