Stoltheten!
2011-08-15 » 15:24:17 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Tänkte jag skulle visa er en av mina bästa vänner som verkligen får en att bli motiverad.
Det började med ett projektarbete sista året i gymnasiet där hon och två till gjorde några olika tester för att kolla dagens fysik hos sig själva och sedan jämnföra i slutet av året. För min vän Mikaela så blev det största skillnaden! SÅ STOLT! Dom tog hjälp ut av skolsyster och en kostvetare osv och började köra "seriöst" på gymmet. Detta är i alla fall resultatet!
Nu gäller det att hålla sig till att äta bra och inte bjuda mig på fler cockies Mickan! Och bygga upp lite rumpa så är du fit for fight! Kom ner så ska jag köra sönder dig på gymmet!;)

 Mikaela

Nemen, ser ju ut som Marica i 8:e månaden ;) Nästan iaf! Puss på dig

2011-08-15 » 15:38:15
URL: http://grovaord.spotlife.se






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: