Loongtime No See!
2011-08-12 » 09:45:41 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Har varit fullrulle senaste veckorna. Gör allt för att fördriva tid.
Varit ner en vända och träffar mostrar med familj och världens sötaste småkussar. Myst och levt livet.
Nu sitter jag ute på Ljusterö hos svärisar och ska hjälpa till och rensa lite grejer.

Har boat om en del hemma nu för första gången men tänkte de var dags. Nu ryms man ju faktiskt lite bättre.

Till veckan blir det nog upp till Skellefteå, Lövlund för att vara exakt och umgås med familjen där alla barn börjar skolan snart. Även hälsa på vår lilla Marvin som vi får hämta om två veckor. Men kommer nog att bli efter förlossning efter noga diskuterat att vi hämtar hem lillemannen.

Blonkbergets
Här hittar ni i alla fall alla valpar. Finns fortfaranade 6 valpar kvar som inte är tingade. Dom är 6 veckor och 1 dag. Så först till kvar! SkyndaSkynda!

 Frida Boström

Hejhej jag vill ändra mitt datum...

Jag fick ju Nellie på din födelsedag den 1 mars så jag tror du kommer få din

plutt på min födelsedag den 13septemberg och en pojke;)

2011-08-18 » 09:45:25
URL: http://fridaabostrom.blogg.se/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: