Borta bra men hemma... Bra?
2011-08-01 » 23:26:40 / 2 har kommenterat, vill du kommentera?

Ska krypa i säng nu i min söng själv. Då älsklingen står på slotten och skyddar vår käre kung.
Morgondagen längtar jag till. Kliva upp i tid och köpa frukost + träning. Sedan blir det en mysig fika med några andra blivande mammor på ett Café i stan. Hoppas bara det finns någon typ av plats då det är Prideveckan. Får även träffa älskling i morgon kväll en stund för första gången på över 3,5v. Har nog hänt mer med mig än han på sista tiden. I alla fall i storlek.

Dagen spenderades 9timmar i bil från Umeå - Sthlm. Sedan en riktigt trevlig middag hos morbror med familj.


Saknar alla er där hemma! Kommer snart tillbaka



Mindre snygg bild som Tony smygfotade på mig förra veckan när dm hälsade på hos mor min.


 josefine

2011-08-02 » 13:50:46
URL: http://pinksnow.blogg.se/



 josefine

men tack snälla ;)

'hehe klart du får! dom blev grymma!

naaaw, saknar dig med! styra nått snart?

2011-08-02 » 13:51:21
URL: http://pinksnow.blogg.se/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: