humörsvägningar
2011-04-25 » 16:52:38 / 2 har kommenterat, vill du kommentera?

Fick precis värsta gråtattacken på länge. Är inte ofta jag gråter men blev helt ohejdat. Insåg att jag ska sitta själv på valborgs för att killen ska bort på grabbfest och jag är ledig en "högtid" för en gångs skull och jag inte känner så mkt folk här nere. Känns som om jag söker hus och boende för att jag tror att DÅ kommer allt att kännas så mycket bättre. Men gör de verkligen de? Men skulle jag må bättre av att flytta upp? Försöker man lura sig själv till att man är så lycklig?
 Lisette

Göteborg är inte ett alternativ eller..?! =)

2011-04-25 » 21:10:50
URL: 



 Angelica

Vad mysigt! Du är beräknad 2 dagar före mig :)

Vad kul att hitta din blogg, normalt sett så älskar jag att träna och är instruktör i body combat - men sedan graviditetens start har jag knappt rört mig nånting. Skitdeprimerande! Kommer säkert bli motiverad av din blogg dock! :)

2011-04-28 » 07:04:19
URL: http://septemberpyr.blogg.se/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: