Yesterday
2010-10-14 » 14:40:54 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Jag sprang upp för halva hammarbybacken. I liftspåret där det är som brantast. I helgen blir det att springa HELA vägen upp. Grymt jobbigt och den är i stort sett så brant att man kravsar i gruset för att ta sig frammåt. Blev även cirkelträning för mage och rygg igår då jag stod i spegeln och insåg hur mycket jag svankar. HELT sjukt. Så körde 4set 10rep av varje övning. Vilket var två rygg och 3magövningar. Så idag värker det lite extra i magen. Snart ska jag ta mig upp ur sängen och käka currykyckling med bulgur och broccoli sedan ta mig till Gubbängen för att träna med Fjunislaget för att få känna på lite bollar inför helgens match(er) ev. Bilder från igår!

Bild från google för att hitta en bra bild som visar hur brant!



Sedan kanske kommer Syster förbi oxå. Funder på att skaffa en personlig tränare för att verkligen komma igång med träningen och få hjälp att verkligen komma igång med bra övningar för att komma i form.
Någon som har något förslag?



Puss Marica

 mamma mu

kan inte du bli min pt skulle verkligen behöva komma igång!!!något har hänt kläderna krymper ;)måste vara torktummlarn ;)men just ja hadde ju ingen sån då är de jutten ;)

2010-10-15 » 09:22:47
URL: 






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: