Yesterday today
2010-10-23 » 17:31:21 / 2 har kommenterat, vill du kommentera?

Igår så var det teambuilding/lagfest. Synd nog så var vi ungefär lika många där som på träningar. dvs typ 10st max. Efter Singstar och käk och snack och ritatävlingar så begav sig jag, Evelina och Jenny vidare till St Eriksplan och där drog jag ner Evelina i spelträsket. Lärde henne spela BlackJack och hon var grym. Vet in om de var Nybörjartur eller vad. Men duktig var hon, OCH hon är hocked! Slutade med att jag och Eve slaggade hos mig och somnade kring halv 5 i morse. Helt okej!  Idag har jag dåligt om röst, snorig till tusen och trött. Två nätters arbete framför mig. Ska slagga nu så att jag kanske blir frisk?!

Natti!

Ska man vara fin så får man lida pin! Eller hur frugan?! Puss på dig

 Josefine

haha absolut ;P

2010-10-24 » 13:02:21
URL: http://pinksnow.blogg.se/


 Evelina

Haha jag var ju galet bra på att spela!! :) Hade superkul, det måste vi göra om snart! :)

2010-10-25 » 16:36:28
URL: 






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: