thirtyeight days left
2010-10-12 » 17:31:22 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?


Det är som sagt 38dagar kvar till älsklingen muckar och vi kan få åter uppta vårat liv tillsammans. Längtar så jag spricker.

Blev i alla fall lite axlar och en vadövning på gymmet då det var knökfullt på gymmet.
Blev en uppvärmning med axellyft i sidan. 3set 10rep 4kg
 

Axelpress, 7kg 3set 9rep



Sedan en vadövning. Stod i trappen och gjorde vadhävningar med en 10kgs vikt. 3set 16rep

Blev ingen extrem träning idag pga överfullt gym OCH galen träningsvärk i benen.

Nu ska jag kasta mig i duschen och sedan blire att ta sig till andra och näst sista natten.


Puss

 Mattesj

Fan va kul att du blivit så seriös med träningen!! :D

Önskar jag kunde ha samma motivation :)

2010-10-12 » 19:28:28
URL: 






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: