Svar till Anonym
2010-10-26 » 18:00:00 / 3 har kommenterat, vill du kommentera?

Hon är en del av mitt mål. Mitt mål är att tävla i Body fitness nästa vinter som det ser ut nu. Där av min obsession av träningen och mat. Tycker att allt det är grymt kul och kommer troligtvis att utbilda mig inom detta senare också. Nu är jag bara rätt nöjd med jobbet och livet som det är. Sen anser jag att Jamie Eason är grymt vacker. Är faktiskt lite roligt så som frugan konstaterade att det är många killar "som blir rädd" eller inte kan "hantera" att en kvinna (eller anser mig mer som tjej fortfarande) har "mer" muskler än killen, eller bara har ett bra självförtroende. Då jantelagen säger att man inte får känna sig bra något egentligen. Eller egentligen så är det vi som säger det. Jag har över lag grymt bra självkänsla och kan stå för det och detta skrämmer många. Både killar och tjejer.

 Ann O Nym

Du skrämde vem på du?? Tillåt mig småle...mohaha!



Men det e rätt M,kör så det ryker!



/Tommy

2010-10-26 » 20:19:33
URL: 



 Emilia svarar

Taget! Maila mig på [email protected] med adress så svarar jag med kontonr osv!

2010-10-26 » 20:23:06
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/



 prickikorven

hahah du måste ju uppdatera mer, jag läser den säker minst 5 gånger om dagen;)... hahah jag är ditt största fan;)

2010-10-26 » 20:32:31
URL: http://krossadeagg.blogg.se/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: