Sjuktstuga
2010-10-26 » 16:08:16 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Skönt att både jag och frugan stryker omkring i frustration med hosta, snuva, mansröst och allmän smärta. Mest ont för mig gör det för att jag är så rastlös och VILL VERKLIGEN TRÄNA! I morgon är det extra jobb som resten av veckan då jag egentligen är ledig. Blir både Frescati och Hässelby i veckan till sjukdomens ära. Funderar på att kila till vårat äckeldyra konsum (Liksom dyrare än inne i stan) och köpa lite bär och lättkesella och göra mig en glass kanske? Kanske hyra film på vårat filmställe där man inte får hyra vad man vill. Eller vill jag ens gå för då måste jag gå förbi gymmet och ha ännu mer ångest? Fan. I morgon vill jag vara frisk gud! Går omkring i träninigskläder i hopp om att lura hjärnan om att jag är frisk.







 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: