peppar på
2010-10-08 » 16:02:16 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Måste verkligen skaffa en kamera så jag kan lägga upp bilder. Sitter och ser senaste avsnittet i desperate housewives och käkar brunch i form ut av Gröt av fiber havregryn och frysta jordgubbar. Till det blir det två hårdmackor med basturökt skinka och en med Västerbottensost. Sedan blir det av och springa back intervaller då jag igår tappade min plånbok med gymkort, kontokort och allt. Tur att de inte finns en enda ärlig människa på denna jord.

Fiber havregryns gröt.
1port


1dl havregryn
2dl vatten
1tsk salt

Beroende på hur fast du vill ha gröten så 1-2minuter i micron.
Sedan kan du ha antingen sockerfri sylt eller frysta bär.

Till detta hade jag hög fiberhaltiga hårdbröd med vitlöksost och basturökt skinka och västerbottens ost

Nu ska jag trycka allt och bege mig ut! Seeya!





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: