No pain no gain!
2010-10-29 » 15:24:31 / 2 har kommenterat, vill du kommentera?

Nu är jag less! Drar i mig lite nässpray och harklar mig för nu jvlar beger jag mig till gymmet! Går ut stabilt med Focus på Biceps/triceps och avslutar med core! Axlarna blir det nog i morgon efter matchen mot Endre. Måste ha axlarna redo för matchen och stabila utkast. Blir en natts arbete ikväll på Frescati och sedan när jag slutar kommer älskling ner. Perfekt. 2dagar med honom.


Förövrigt så har jag fått kameran av syster men det var slut batteri och laddaren hade hon hemma! Perfekt, eller hur?!


 mamma mu

tjaba snygging älskar dig

2010-11-01 » 10:26:50
URL: http://krossadeagg.blogg.se/


 Johan

2012 är ju alldeles för optimistiskt.

2011-08-02 » 15:57:02
URL: 






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: