Matchdag!
2010-10-10 » 13:31:06 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Sitter i sängen nu och äter gröt och dricker mango/peach te. Jag suger för övrigt på att göra gröt i micron. Andra gången i rad som jag lyckas göra översvämning i micron, IGEN! Så det är mer banan och hallon och linfrön än gröt då jag inte orkar försöka igen. Idag är det i alla fall matchdag! Taggad och motiverad. Blir med både damlaget och dam2. Vi ska möta Boo och Hammarby. Nu tycker jag att vi ger järnet! Kommer hem vid 9 skulle jag gissa så om jag orkar så blir det gymmet för ben och mage.



TIPS!
Om man är som jag att man inte direkt är ett jätte fan av gröt så kan man blanda med någon typ av frukt och linfrön bland annat. Jag kör på banan och frysta hallon idag. Sedan en matsked linfrön.

TIPS!
Om man inte gillar proteindrinkar så kan man blanda kesella(kvarg) med funlight har jag även hört så det ska jag oxå prova.





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: