kort men intesivt.
2010-10-08 » 18:05:49 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Det ringde ett urgulligt par på telefonen som hittat min plånbok så jag styrde min kos till gymmet när jag mött upp dom. Även lovat att vara hundvakt åt dom om dom behöver i gengäld. Tur att de finns ärliga människor! Blev i alla fall bröst och triceps på schemat. Jag kör alltid 3set och försöker alltid till 10rep. Har ingen kamera så har fått googla bilder på övningarna.


Blev bänkdips för att träna triceps. Dock så kör jag med en medicinboll eller vikt på 5kg på låren. Blev 3set 12rep så de blir nog att pröva 6kg nästa gång.


Pushdowns. 3set, ett med 7.5kg och två med 12,5kg. första set blev det 12rep, de andra 10rep


hantelpress. 3set 10rep. 8kg. Nästa gång ska jag satsa på 9kg iaf.


Cabelcross. 3set 11rep 10kg. Tur att man blivit så galet svag.

Blev dock ett kort men effektivt pass. Blir nu att faktiskt synda lite med att laga fläskkotletter och bulgur. måste klura på någon typ av sås då bulgur blir så lätt torrt.

Min största motivationskälla är i alla fall min moster Lisette som för övrigt fyller 30gamla år idag.
Puss Marica.





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: