Good workout
2010-10-15 » 16:47:03 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Känner mig galet duktig. Sitter nu nere på världens bästa Café Linnou och väntar på en hälsotallrik och tänkte skriva några rader om träningspasset. Blev ganska allround pass. Blev lite Biceps och Triceps även ett cirkelpass med focus på magen och rygg.

Cirkelpasset går ut på att jag kör ryggrullningar, sidan på samma ställning, ryggrullningar, mage på lutande bänk och sedan mage på rak bänk och så kör man runt igen.

15rep 3set ryggrullningar 5kg
10rep 3set på vardera sida 3kg
15rep 3set ryggrullningar
15rep 3set Lutande bänk
15rep 3set rak bänk

10rep 3set Latsdrag 30kg
10rep 3set Pushdowns 17.5kg
10rep 3set kabelrodd 25.5kg
10rep 3set hammercurl 7kg
10rep 3set hantellyft sida 5kg

Som sagt blev ett ganska allround då jag missade gym igår och blir nog inget gym i helgen heller då jag har två matcher och blir nog bara en springtur både för att vila upp och att älsklingsgubben kommer hem så kommer nog behöva all energi jag kan få.

Nu sitter jag med en latte så om ni har vägarna förbi Hammarby Sjöstad så är det ett måste att kila förbi Café Linnou för lunch eller en kaffe eller en fika. Dom har allt, underbar personal, bra käk och grymt fika. Har sjukt svårt att inte beställa en kladdig brownie. Den smälter i munnen. Blev i alla fall en hälsotallrik i ställe, perfekt till efter träningen. Har ni vägarna förbi så dyk förbi Lugnets Allé 80. Passsar alla. Ni hittar dom även här.
Shit, nu lät detta som en blandning mellan reklam och ett kärleksbrev till Café Linnou men de är sanningen bara. Det är liksom tredje gången denna vecka jag sitter här. Nu har jag snart suttit här i 3timmar. Det har ju typ varit snittiden här. Lika lång tid som detta inlägg tagit oxå.



Dum som jag är kommer jag inte på att fota innan jag börjat käka utan helt plötsligt mitt i. Hälsotallriken innehåller bland annat blandade bönor, sockerärtor, bulgur, kyckling/kalkon, tomat, morötter, kronärtskocka, sallad, avokado och ägg. Är garanterat mer men kom inte på det nu. Ni får he er in och smaka helt enkelt.





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: