God morgon världen. Vilken underbar höst dag
2010-10-11 » 09:17:49 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Jag och frugan har hittat våra platser i lägenheten. Vi sitter vid var sitt fönster  i köket, på köksbänken. Så häftiga är vi! Vi sitter och väntar på att dom som ska byta fönster ska komma förbi så att vi kan lämna byggnaden för en lång prommis till Sikla och sedan bege oss till gymmet. Dock den enda informationen vi fått är att dom ska infinna sig här på FM - dvs förmiddagen. Vilket är allt mellan 8-12. Skönt att vi varit uppe sedan strax före 7 och nu är klockan 9 och inge fönstersnubbar. Vi är stuck i vårat eget hem. Det är värt. Speciellt när jag kliver på natt i natt och vill gärna hinna få lite sömn innan jag börjar. Men i detta tempo med karlar så lär det inte bli mycket gjort.



Bilder från Middag mellan matcherna med syster. Bilden på maten ser smarrig ut. Men det yttre kan lura!


 PRICKEKORVEN

JAG SAKNAR ER!!!

2010-10-11 » 17:02:47
URL: http://krossadeagg.blogg.se/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: