Fredag alla dagar
2010-10-15 » 11:52:04 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Igår var jag dålig och de blev inget gym men var en grymt effektiv innebandyträning i 105min. Mycket som riktades mot mig som målvakt så svetten bara sprutade. Var så slut efter att jag bara gick och mötte Jossan och sedan gick vi hem båda och slocknade ganska hårt! För övrigt så är jag så galet stolt över dig Frugan.
Lycka till idag, du som har ett väldigt viktigt möte! PUSS

Sitter och äter gröt nu med sockerfri hallonsylt och lätt laktosfri mjölk. Tänkte slänga in en vilodag idag men är väldigt svårt att hålla sig ifrån att ut och springa eller promenera eller något. Gymma kanske? Vad ska man göra? Speciellt i detta underbara väder OCH att jag precis hämtat ut mitt GGpaket och älskar mina nya grejer. Tror på gym ändå.
Älskling kommer ju hem ikväll och blir hemma till Måndag så skulle behöva biffa upp mig. Plus att jag ska ev spela två matcher i helgen också.





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: