Fortfarande sjuk
2010-10-25 » 16:25:24 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Ligger i sängen nu och snorar. Glor på träningsbloggar och kikar in om man ska beställa nå kläder eller grejer från nätet. Tänkte springa förbi konsum och köpa lite bär och göra en smootie. ENERGYBOMB. Sen åker jag nog på, vägen till att kika på träningen, förbi globen för att kolla om nå träningskläder. Om jag lurar hjärnan att jag är frisk kanske jag blir det. (Indianerna i kanoten kommer nog inte tillbaka, men förkylningen försvinner nog)


 L

Du är inte ensam att kolla gymkläder! men vad ska man ha då?!



Dom är grymma dom där betterbodies shortsen, iallfall, bara handla! ;P

2010-10-25 » 19:31:26
URL: http://www,megafonen.nu/freddelee






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: