Fick en skön kommentar
2010-10-21 » 18:53:21 / 2 har kommenterat, vill du kommentera?

Jag fick en skön kommentar här på bloggen. Anonym som vanligt. Snälla skriv vem du är eller något så kan man ta en diskussion? Så jag får prata med en pil och en ipadress. Först och främst. Jag är inte särskilt påläst, jag läser på och frågar vänner och sådana som kan saker för att jag är intresserad ut av att lära mig. Iaf det jag skrivit i de inlägget om de kosttillskotten är i grund deras info om deras produkter. Sedan så kreatin sägs öka muskelmassa pga att det hjälper till att binda vätska vilket gör att man blir större. Sedan så spelar det inte någon större roll om "hur jävla mycket du måste träna" för att man behöver tillskotten. Vitaminer är ett typ av tillskott. Tillskotten är inte "bara" till för muskelbyggare, utan även för andra för att orka och "öka prestations förmåga" eller som i mitt fall hjälpa bygga muskelmassa. Då jag behöver detta i mitt syfte. Dock så används inget ut av detta som ersättning utan endast i tillskotts syfte så att man får i sig allt man behöver så jag inte tappar vikt i och med att jag tränar i stort sett minst 5 gånger i veckan. Återkom gärna så man kan föra en vettig konversation och har du saker jag kan lära mig så lyssnar jag gärna. Är intresserad av att lära mig, särskilt saker som underlättar eller hjälper mig i byggandet.

Mvh Marica

 Tony

Äh lyssna inte på nej sägarna, kreatin ökar inte muskelmassa på det sättet men det gör så att du orkar längre och tillslut så får du mera muskelmassa så indirekt har du ju såklart rätt (:



Och sedan varför klanka ner på någon som verkligen försöker förstår jag inte heller, typisk internetkrigare ^^

2010-10-21 » 19:38:15
URL: 


 JOPPIN

haha, pilen står ju nästan precis där jag bor!! :O

2010-10-24 » 23:39:59
URL: 






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: