120328
2012-03-28 » 23:05:26 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Jobb och åter jobb. ÄLSKAR MITT JOBB! Tror inte de är normalt att älska sitt jobb så mkt. Önskar att de fanns fler timmar/dygnet och mer ork. Samlar nu ork och trötthet genom se serier för att sedan göra veckans sista kvällspass i morgon så tänkte köra ett bra benpass i morgon och kanske långprommis?
En annan sak är att jag verkligen måste skära ner på socker. Tips på hur?
 Maria

Hej du duktiga människa!

Jag äter bara "onyttigt" på lördagar och det funkar, fuskar aldrig!

direkt jag blir bjuden, sugen på något så tänker jag för mig själv att helvete heller disciplin för fan !! plus att jag satt upp ett stort kollage på skafferiet där det står bland annat disciplin och att du kommer att ångra dig ändå osv...:) och det har verkligen hjälpt !har gått ner 12kg snart 13 på kort tid :)

lycka till !!

2012-03-29 » 06:55:49
URL: 






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: