Protein chokladbollar
2012-06-07 » 22:40:48 / 2 har kommenterat, vill du kommentera?

Protein chokladbollarnas recept. 70g valfritt protein (Använde fairings sloow choklad.) 40g kesella, 3msk espressokaffe, 70g fiberhavregryn, knappt 1dl sötningsströ, 2msk kakao och 1tsk vaniljsocker. Blanda ihop de torra ingredienserna och rör sedan ner kaffe (alt mjölk elr vatten vilket som passar dig bäst) och kesellan och knåda till en bra knådvänlig smet. Stoppa sedan in den i kylen i ca 20-30min så proteinet och de fuktiga får dra sig. Nu blev smeten lite hårdare så dra i lite vätska till önskad konsistens och rulla sedan till bollar. Jag använde kokos som topping. Varje boll innehåller då ca 40g kcal om man skippar kokosen. jag fick ut 16st ur en smet. Smaskens!


 Helena

Låter jättegott!

2012-06-09 » 21:43:44
URL: http://ehasweden.eu/wordpress



 Petra

Hej! Tack för din kommentar, vad glad jag blev. Tack snälla :) Du är verkligen inspiration själv måste jag säga! Bra jobbat med träningen, och när resultaten kommer blir det ännu roligare!

Så du tränar på sensia 24? Då ses vi garanterat där någon gång. Det är mitt gym också. Jobbar där som instruktör. Både i stan och ute på furunäset.



Det där med vagnen lät dumt, dem kan ju inte lova en sak och sedan bli griniga. Fy skäms på mina kollegor! Vad kul att hitta din blogg! :) Du kommer garanterat inspirera mig också! :)



Kör hårt med träningen! Kram

2012-06-10 » 22:44:32
URL: http://frokenpe.blogg.se/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: