120605
2012-06-05 » 19:51:22 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Höll jvlar på att gå i taket. Anledningen till att vi valde just sensia24 (stepin24) var att de va billigt, öppet och nära men viktigast var att få ha med Freya i vagn. Ja men vad möts man av idag? Ja en annan som jobbar där så påpekar att man inte får ha barn i gymmet. SKÄMTAR någon?! Jag sa specifikt att jag måste få ha vagnen i gymmet!! Efter en kort diskussion där jag förklarade att vi fått godkänt då vi köpte kortet så va de ok med en sur min. Crille blev sjukt upprörd att han va på väg att begära pengarna tillbaka. Lyckades i alla fall få till ett hyfsat arm och magpass. 9set bic och 7tric.

 Kajsa

Ett litet tips, kvalite före kvantitet, du kör väääldigt många övningar och det är inte det som räknas. Kör färre övningar istället så lär du nog få snabbare resultat :)

2012-06-06 » 12:45:14
URL: 






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: