Formcheck 120122
2012-01-24 » 12:20:00 / 8 har kommenterat, vill du kommentera?


 Gohard

Bra "relaxpose" ;D lycka till med träningen :)

2012-01-24 » 13:30:37
URL: http://www.gohard.nu


 Undrande

Får man fråga vad du håller på med ?

Försöker du visa nå muskler ? isåfall misslyckades du för jag ser då inga..

2012-01-24 » 18:14:26
URL: 



 Petra&Aurora

Till "Undrare"



Sådana där kommentarer är inte nödvändiga att skriva. Behåll dina åsikter för dig själv.

Det är sådana som du som sprider dålig självkänsla och självförtroende i vårat avlånga land.

Har du något att säga kom i så fall med konstruktiv kritik om du faktiskt hat något med body building att göra......

2012-01-25 » 09:28:19
URL: http://mammasaurora.blogspot.com



 Marica

Haha Petra! Det är någon sorgsen brud på Atorp..

Som du säger. Har man inget vettigt att komma med så ge de inget att skriva.

2012-01-25 » 12:40:13
URL: http://mywaymygoal.blogg.se/


 Undrade

Lätt mer eller mindre so jag hade en dåligd dag, var absolut inget dumt jag menar, tycker det är kul att du skriver om träning, och att de är så angagerad.

Som dagens sammehälle är så blir mad framgångsrik av att provesera folk genom att ha sina bloggar, och eftersom man inte kan låta bli att vara inne på dom och bli irreterad lyckades jag med de, följer vanligtvis din blogg och tycker att den var intressant! och på otuern han jag besöka dessa bloggar först och bli mer och mer irriterad och gick ut över dig.. och så ska de absolut inte vara...

Något jag skulle tycka var väldigt intressand som jag även tror att många andra skulle tycka var om du gav lite mer tips tex hur dina träningar är upplagda, vad du kör, hur många reps,vad, osv, hur kosten ska se ut tex vad som är bra att äta när man tränar, hur ska potionerna vara. och kanska före och efter bilder är ju jätte kul och inspirerande. EFtersom jag själv är väldigt dålig på träning och veta hur man tränar för att få ut de bästa av träningen. så skulle de vara kul att få inspration och hjälp som säkert många andra känner med =)

Är jj även helt otroligt hur du fått barn och orkat återgå till träningen så fort!!



Ber så hemskt mycket om ursäkt att de blev så fel!

2012-01-25 » 18:43:45
URL: 



 Marica

Ingen fara! Kollade i spegeln och flexade och sa till mig själv att dom finns där inne någonstans:) Vet vad du menar! Vill inte vara provocerande, utan min blogg är till för mig själv och andra som vill följa förändringen. Var bättre på att lägga upp allt tidigare men allting beror ju på vilket humör Freys är om vad jag hinner lägga upp. Det är nu på kvällen som jag hinner. Jätte kul att du kommer med tips! Har ca 60-150besökare om dagen men inte mkt kommentarer. Så det är jätte kul!

2012-01-25 » 20:28:45
URL: http://mywaymygoal.blogg.se/


 Undrande

Okej, hoppas att de inte är något stort missförstånd och att du tog illa upp, jag själv har väldigt dåligt samvete just nu att de togs så...

Är jätte imponerad att du orar hålla igång träningen så himla bra och samtidigt ha ett litet barn, är inte många som skulle orka de!



Go Girl!

2012-01-25 » 21:00:10
URL: 



 Marica

Ingen fara! Det ska du inte ha!

Nu har jag lagt upp ett iaf!

2012-01-25 » 21:02:26
URL: http://mywaymygoal.blogg.se/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: