120227
2012-02-27 » 19:50:27 / 4 har kommenterat, vill du kommentera?

Måste bara få tacka en person. Fick en kommentar tidigare idag på ett gammalt inlägg som jag fick några "påhopp" om att jag inte skrev hur mkt jag längtade efter att Freya skulle anlända, hur "mysigt" de är att vara gravid och hur jag inte skulle hinna med träningen. Detta var i v39
Sitter nu här och Freys har blivit 5,5månad. Stor tjejen mäter nästan 65cm och 6450g. Aldrig kunna tro att man kunde bli så lycklig av ett leende och någon som bara fnittrar när man kommer hem. Hinner träna och börjar sakta men säkert komma i form (kanske ska börja med knipövningar så att man kan börja springa utan att tro att man ska kissa ner sig bara). Taggad som fan och vagnen har hängt med bra. Har dessutom hunnit med hunden samtidigt som man har lillfisen. JAG KAN OM JAG VILL! Ni KAN OXÅ OM NI VILL!
Fått höra om att man är en sådan dålig föräldrer bara för att jag går tillbaka och jobba nu om 2v. Skräckblandad förtjusning men stora och lilla älsklingen kommer att klara sig fint och ha de bra med pappa sin. Lite ångest hur man ska klara träningen men det går. Hon får hänga med på gymmet i vagnen. Lite leksaker och käk så klarar hon sig en timme!
Tack Tommy för motivationen!
 just me

Jag tror att du är en stor inspirations källa till många!

2012-02-27 » 21:13:37
URL: 



 Marica

Just me: Skulle vara kul att veta vem du är?

2012-02-27 » 21:29:45
URL: http://mywaymygoal.blogg.se/


 Anna Tolliner

Marica, du har så rätt så! Man kan om man vill! Och varför skulle inte din kille kunna ta hand om lillabruttan?! Helt otroligt vad folk kan vara negativa.

Jag funderar mycket på en resa under antingen min ledighet eller ihop med Mats. Ingen har sagt, Gud vad kul och spännande. Utan snarare kommentarer om att det inte är som att resa innan barn och tänk på att du kanske får ett barn som inte uppskattar värmen osv... Som att jag själv inte skulle fatta det.

Men om man vill så kan man :) Fast på ett annat sätt kanske...

2012-02-27 » 21:42:03
URL: 


 Tommy

:)

Du e så välkommen så. ;)

ALLT går om man vill!

2012-02-27 » 22:31:15
URL: 






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: