120212
2012-02-12 » 19:40:48 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Idag har varit en underbar dag här i väsby och vad man kan läsa, så har det varit liknande i resten av Sverige. Blev 3,5timme ute i solen. Nästan 2 i hundrastgården och sedan 1,5 på prommis med en riktigt trevlig tjej med sin lilla dotter Gabriella.
Blev sedan en vända på gymmet för mig sedan. Mosa lite axlar, biceps, bröst och mage. Skönt var det vill jag lova! Fick även gå upp lite i vikter vilket kändes grymt bra. Denna månad framåt så är de tungt som gäller, varierar mellan 3-5set och 5-7rep utom sista övningen per muskelgrupp då jag antingen kör ett sista set med lite lättare för att pumpa ut eller att dropsetta 2-3set. Grymt skön brännande känsla.
Synd bara att kameran är sämst på att fånga upp ljus och sådant och verkligen visa.
 :)

Förstår inte hur du orkar! Jag är ju slut efter bara en 30 min promenad!

Keep it up! =)

2012-02-13 » 09:21:28
URL: 






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: