Svar på Anonym
2011-09-09 » 18:46:03 / 3 har kommenterat, vill du kommentera?

Min träning är ett mål jag har. Är inte rädd för att misslyckas med det men jag anser att det är bra att ha ett mål som jag behöver för att kunna pusha mig själv. Livet blir vad man gör det till. :)

 Linda

Jag tycker att du är jätteduktig marica!

Jag tappade gnistan för träningen när min lilla kom, och jag vet att du kommer att hitta tid för träningen! Jag menar det finns folk som har 5 ungar och klarar av att ta hand om sig själv och ungar, hus, gård, jobb m.m!

Det gäller bara att inte slöa utan göra allt man vill göra! Jag hinner med både lillan, sambon, plugg & motion numera! Kanske inte motion i den grad jag skulle vilja, men jag satsar ju på plugget numera :P



Det finns mycket träning man kan göra tillsammans med bebisen, jag och Elenor var på mammacore och vi testade även yoga.¨

Promenader med vagnen - går även att jogga, träna hemma, körde zumba med lillan i bärselen & hon låg i babysittern och titta på till diverse övningar också! :) Så, som sagt, det är bara att modelera lite med tillvaron!



Många lyckönskningar!

2011-09-10 » 00:08:25
URL: http://totaochgreja.blogspot.com/



 Mikaela

Haha alltså jag orkar inte med folk, kan de sluta vara så konstiga och bara tänk ett steg till?

2011-09-10 » 03:59:07
URL: http://grovaord.spotlife.se



 Frida Boström

All träning är träning, allting kommer ju inte kunna ske på samma vilkor men har man ett mål och en vilja så klarar man det. På ett eller annat sätt. Även om det är så att du ligger hemma på golvet och gör situpsen;)

2011-09-10 » 20:37:07
URL: http://fridaaboström.blogg.se/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: