eleven.days
2011-09-26 » 17:04:49 / 2 har kommenterat, vill du kommentera?

Elva dagar har snart sprungit förbi. Googlar "saker att göra som föräldraledig i Stockholm". Köper en hundväska som Pluto ryms i under vagnen. Lagar mat med Grodan på bröstet. Budar på lägenhet. Drömmer om ett större boende. Längtar efter älskling som sliter hårt på jobbet. Promenader med hunden och vagn. Slita vagnen upp och ner för 2våningar MINST 2 gång om dagen. Putta vagnen upp och ner för Sundbybergs backar. Försöka bibehålla kroppsfett samtidigt bygga. Hänga på gymmet när grodan sover. Längta till jobbet. Längta till mina underbara kollegor. Längta efter lönen. Längta tills grodan växer så man får shoppa. Längta efter att ha någonstans att rymma alla saker. Minst en timmes promenad varje dag. Hata på Spotify som gjort att man bara får lyssna på en låt 5ggr sen måsta köpa. Älska den som uppfann tutten (napp i sthlm) och bärselen. Älska mina träningsbyxor från Ullared. Vill ha någon att födriva dagarna med. Konstanta svettningar. Känna mig som en urmjölkad ko.
Tja det är Livet.

 Anonym

Hej, jag vet vem du är och tack det värmer!!=) Grattis till bebisen och lycka till med allt!!

2011-09-27 » 21:52:24
URL: http://lisamariegrefve.blogg.se/


 Emma

Hej Marica!



Grattis till lillan :) Tänkte tipsa om grooveshark.com där du kan lyssna på musik och bäst av allt, du kan lyssna på samma låt tusen gånger om du vill :)

2011-10-16 » 14:48:35
URL: 






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: