Uppstyrning
2011-10-02 » 20:20:17 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Ska bli uppstyrning i livet och här i bloggen. Jag lovar!
Börjar kunna springa snart känner jag. Känns lite fortfarande som om rumpan stannar när man ställer sig upp. Men långprommisar var dag och gjorde faktiskt mitt första gympass i måndags för första gången på över en månad. Träningsvärk vill jag lova. I morgon kväll blir det nog ett ordentligt pass då Crille är tillbaka hemma så man verkligen kan fokusera. Ska sätta mig ner oxå och lägga upp ett bra träningsupplägg och efter flytten så blir det en ordenlig uppstyrning av kosten då man har ett fullstort kök och DISKMASKIN!
Då jvlar vill ja lova! Har samlat ihop en massa inspiration.


 josefine

jaaa!! nästa gång kör vi secondhandshopping ;D

2011-10-03 » 19:52:29
URL: http://pinksnow.blogg.se/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: