Rännskita och bajsblöja.
2011-10-17 » 19:08:24 / 0 har kommenterat, vill du kommentera?

Har inte varit mitt dygn om vi säger så. Började igår kväll med att efter duschen så skulle jag skrapa bort vatten och då släpper övre handtaget och jag skär mig på fittbenet!? av någon konstig anledning så jag börjar blöda. Efter detta så ska jag rengöra ansiktet och ja, Marica spolar kokhett vatten?! av någon dum anledning och bränner sig. Sen har Freya haft en dryg natt med mkt vaken tid. Idag så när jag lunchar med några tjejer så nämner jag att Freya inte har bajsat på 2dagar men varit JÄTTEfisig. Ja då behagar fröken att bajsa och hon gör detta bra. ÖVER HELA RYGGEN. Marica har då glömt en extra body så det blir en halvnakenfis i overallen och bege oss hemmåt. På perongen vid fridhemsplan så har en MÄNNISKA haft rännskita och behagat lämna det över hela perongen. Ja men fröken Marica i sin egen värld trampar RAKT I SKITEN (bokstavligen) och kör med vagnen i detta oxå.
Tur att mammas älskling som råkade bli ensam i 3 timmar ist för 1,5timme, 15v gammal bebis varken kissat eller bajsat inne! Mammas STORA älskling!
Nu myser jag ner med familjen i soffan och hoppas på en bättre dag i morgon med tvättning av spya och bajskläder.




 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: