Mys med familjen
2011-10-04 » 13:45:29 / 2 har kommenterat, vill du kommentera?

Crille är hemma idag. Klev av igår och han har varit uppe med Grodan i natt en gång i alla fall. Underbart att få sova någon timme till. Idag har vi myst i sängen, promenixat med Pluto, jag har GYMMAT! Blev rygg och mage då min rygg är helt fucked up. Börjar lugnt med det. När jag ska upp till Skell så ska jag boka tid hos Roffe som har magiska händer!
Till skillnad på kotknackare här nere. Dom petar några gånger och POFF så är plånboken tom och ryggen fortfarande krash.
Sitter på ikea och andra inredningsaffärer och drömmer mig bort till 1nov då vi flyttar! JIPPIE!
L.Y.C.K.A

 mamma mu

äntligen något eget bara för långt bort ;)

2011-10-04 » 20:26:17
URL: 



 Matilda Rodin

Hej Marica!



Såg att bäbisen kommit till jorden - grattis! Kanske behövs det en uppdaterad presentation av dig själv? Maila mig så fixar jag!

2011-10-11 » 09:47:48
URL: http://clothesandcamera.blogg.se/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: