GRYMT armpass
2011-10-16 » 19:03:26 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

Lite lyckligare nu efter mitt första ORDENTLIGA armpass efter förlossningen. Har legat i lä efter förlossningen, dvs i 4v drygt. Lathet, tidsbrist, ledband, trasig Mp3. Alla möjliga ursäkter kan jag finna men nu är det fan ändring på det. Försöker finna motivationen trots tids och sömnbrist. Därför kickade jag igång ordentligt med muskelgrupper som är roligast, dvs armar och axlar. Magen vågar jag inte riktigt köra ordentligt än dock. Blev biceps, hela axlar.. Känns nu såhär i efterhand vill ja lova och det syntes ett bra tryck trots inga tillskott!
Uppvärmning med crilles militärövning. 3x24
Bicepscurl 3x10
Hammercurl 3x8
Zstång 3x8
Sidolyft hantel 3x12
5kg vikt frammåt 4x10
Baksida axel 3x12

KOM IGEN NU MARICA!

 Maria Brännström

Blir sjukt imponerad av energin marica :) ska du bli min PT ? :P

2011-11-02 » 22:30:27
URL: http://mariabrannstrom.tumblr.com/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: