Fredag idag!
2011-10-21 » 14:24:57 / 1 har kommenterat, vill du kommentera?

När man är mammaledig så flyter som alla dagar ihop. Är glad att det är höst då blir det mörkt och då vet man när det blir kväll. Denna helg så myser vi ute på Ljusterö, lilla familjen och svärisarna. Blev en prommis idag som träning med Lillafamiljen och Freyas farbror. Blev nästan en timmes prommis i det underbara vädret. Nu ligger alla i soffan och sover utom jag. Har även fixat så att jag kan jobba extra. Så från 1november efter vi flyttat. DÅ SKA JAG FÅ JOBBA! Skönt att få komma iväg en stund och vara själv, även om jag älskar att vara med Freya

 Emilia

Nej, jag fick förstahandskontrakt på lägenheten jag bor i!:)

Grattis till plutten förresten, så himla roligt!:)

2011-10-21 » 22:21:13
URL: http://emilialindgren.blogg.se/






 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: